♡ Geen verzendingen i.v.m. VAKANTIE t/m 17 oktober ♡
Jazeker, wel alleen op afspraak! Als je me van te voren een email stuurt, dan kan ik je tijden/dagen aangeven dat zou kunnen op korte termijn.
Mocht je niet tevreden zijn met je aankoop, dan kun je dit binnen 3 dagen aangeven via info@soulshopbysatori.nl
De voorwaarden zijn wel;
– Het artikel is ongebruikt.
– Het artikel zit in de originele verpakking.
– Voeg een kopie factuur of pakbon bij, met hierop geschreven jouw opmerkingen.
Graag eerst een email sturen met de reden waarom, zodat we naar een passende oplossing kunnen vinden. Komen we tot retourzending, dan kun je bovenstaande punten volgen.
Het artikel terugsturen is voor eigen rekening!
Doorgaans verzend ik je bestelling binnen 1 – 3 werkdagen, met uitzondering van feestdagen die ik zie als een zondag. Mocht er vertraging oplopen in verband met de koeriersdienst, dan krijg je daar uiteraard mail van.
Stenen blijven natuurproducten. Zelfs maken soms juist die unieke barsten of scheuren het stuk uniek. Het is dus niet mogelijk om een steen om een kleine scheur of barst terug te sturen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen! Twijfel je? stuur mij een foto en we kunnen altijd overleggen.
Sommige stenen zijn vrij poreus, denkend aan calciet of seleniet, waardoor ze sneller kapot kunnen gaan. Ik ga er vanuit dat je met zachtheid en liefde met je steen omgaat natuurlijk. Maar toch omdat het niet valt te overzien, hoe iemand met zijn steen omgaat, kan ik deze retourzendingen niet aannemen. Is er iets met een hanger, zoals een kapotte sluiting, dan is dat makkelijker voor mij om te overzien. Daar mag je me altijd een bericht over sturen.
Helaas heb ik niet alle duizenden steensoorten op voorraad. Dit zijn er vele! Maar mijn netwerk is groot genoeg om je hiermee te helpen. Zoek je iets speciaals? Laat het me weten en ik help je graag. Wellicht heb je me daarbij zelfs inspiratie gegeven voor een nieuw item in de webshop. Dus voel je vrij voor suggesties!
Hoe graag ik ook zou willen, deze vraag is lastig voor mij te beantwoorden. Dit omdat je hem bij een ander hebt gekocht en ik niet de geschiedenis weet van deze steen. Ik kies mijn producten altijd zelf uit en weet ik wat ik inkoop. Je kunt het beter dus navragen bij degene waar je hem hebt gekocht, zo weet je het zeker. Ik zou alleen maar een gok kunnen doen en ik wil je geen foutieve informatie geven. Heb je een steen bij mij gekocht, dan kan ik je uiteraard wel helpen.
Ik help je met alle liefde aan een passende steen. Kom je er niet uit? Geen nood! Ik help je graag. Eventueel kun je ook de blog lezen: Hoe kies ik een steen? Of stuur een mailtje via het contactformulier of via info@soulshopbysatori.nl met je vraag.